Verzendbeleid

Online aankopen worden verzonden vanuit ons magazijn in Nederland of vanuit externe magazijnen in Duitsland, Italië en Frankrijk. Voor bestellingen binnen Nederland en de rest van de EU maken we gebruik van de diensten van de beste en snelste verzendproviders. Voor bestellingen buiten de EU maken we gebruik van de diensten van DHL Express of FedEx.

Bestellingen worden geleverd tussen:

  • 10:00 - 18:00 uur, maandag t/m zaterdag. Uitgezonderd feestdagen.

  • We streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Onze bezorgservice levert de bestelling binnen 2-7 werkdagen. Afhankelijk van uw locatie kan de bestelling vertraging oplopen vanwege het bereik van onze bezorgservice. Neem contact met ons op via als u een spoedbestelling heeft of een verzendupdate wilt. info@artofvedas.com

  • De bezorgkosten worden bij het afrekenen weergegeven.

  • Art of Vedas ('het merk', eigendom van Svedica B.V.) is niet aansprakelijk voor schade na levering.

  • Voor alle claims betreffende tekorten of schade dient u zich te wenden tot de klantenservice op info@artofvedas.com binnen 48 uur na de dag van levering.

  • Verzend- en administratiekosten kunnen variëren afhankelijk van het product, de verpakking, de grootte, het volume, het type en andere factoren. De verzend- en administratiekosten worden vermeld bij het afrekenen en consumenten worden hiervan op de hoogte gesteld voordat ze betalen.

  • Het merk is alleen verantwoordelijk voor de naleving van de export- en douanewetgeving van het land van waaruit de producten worden verzonden. De ontvanger moet ervoor zorgen dat hij voldoet aan de import- en douanewetgeving van het land waarnaar de producten worden verzonden.

  • Het aantal door de klant bestelde producten kan het totale toegestane aantal voor inklaring bij aankomst in zijn land overschrijden. De klant dient bij het bestellen van producten van het merk rekening te houden met deze beperkingen die in zijn land gelden.

  • Het merk zal alle internationale bestellingen vanaf het begin afhandelen. De ontvanger is echter verantwoordelijk voor de invoer van de producten in het land waarnaar hij/zij de producten heeft verzonden en voor de naleving van alle toepasselijke wetten die daarop betrekking hebben, inclusief, maar niet beperkt tot, de betaling van douanerechten/invoerrechten/btw/andere toepasselijke overheidsbelastingen bij aankomst in het land van bestemming.

  • Indien om welke reden dan ook een bestelling niet door de douane in het land van bestemming wordt goedgekeurd, kan het merk, naar eigen goeddunken, besluiten om het orderbedrag van de klant terug te betalen na aftrek van de verzendkosten, retourkosten en eventuele andere kosten die het merk heeft gemaakt voor het verwerken van de bestelling en het verzenden van de producten naar de klant.

  • Controleer of uw bestelling en de producten daarin voldoen aan de wetten van uw land en of de levering volgens deze wetten is toegestaan.

  • Voor leveringen naar Zwitserland wordt de koopovereenkomst gesloten tussen de koper en MeinEinkauf AG, St. Gallen (CHE-331.561.017 MWST). MeinEinkauf AG verzorgt ook de douaneafhandeling, facturatie en levering in Zwitserland. Deze service is inbegrepen in de aankoopprijs en eventuele verzendkosten. Om een ​​vlotte levering naar Zwitserland te garanderen, informeren wij u, voor de transparantie, dat MeinEinkauf GmbH in Konstanz (DE285677365) ook betrokken is bij de leveringsketen. Dit brengt geen extra kosten voor de koper met zich mee.
  • Bei Lieferungen in die Schweiz kommt der Kaufvertrag mit der MeinEinkauf AG, St. Gallen (CHE-331.561.017 MWST) zustande. De MeinEinkauf AG werkt samen met de Zollabwicklung, Rechnungsstellung en Lieferung innerhalb der Schweiz. Deze Leistung is in de Kaufpreis en ggf. anfallenden Versandkosten enthalten. Zur Transparenz weisen wir darauf hi, dass auch de MeinEinkauf GmbH in DE-Konstanz (DE285677365) in de Lieferkette eingebunden ist – for dich as Käufer entstehen dadurch keine zusätzlichen Kosten.